RESA

Om jag vann en massa pengar skulle jag definitivt resa bort en längre tid. New York hade blivit första destinationen. Där hade jag stannat i några veckor så att jag hunnit uppleva allt jag ville. Sen hade jag hyrt en bil och kört kors och tvärs genom USA för att slutligen hamna i Los Angeles. Där hade jag tagit en kryssning till Hawaii. Har alltid velat resa till denna exotiska ögrupp. Där hade jag besökt dem olika öarna för att sedan resa vidare med båt till Västindien för att besöka ännu fler öar. Bahamas, Barbados, Jamaica, Kingston och Kuba är några av öarna jag skulle vilja besöka. Sen vet jag inte riktigt vilket resmål som skulle vara nästa på tur men jag skulle även vilja besöka Thailand, Japan, Italien och Spanien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0