BEKÄNNELSER

Aerosmith är min favorit musikgrupp. Den godaste osten som finns är Gruyere. Kaffe smakar bäst på söndagar. Jag älskar New York fastän jag aldrig varit där. Jag älskar snö men inte kyla. Jag är en tidningsjunkie. Jag följer sällan tv-serier någon längre tid för jag tröttnar alltid. Jag har flyttat tolv gånger men bara bott i fyra städer. Jag tycker om att skriva men är inte så bra på grammatik. Jag har många bakböcker men bakar nästan aldrig. Jag skulle vilja springa ett maraton men har alldeles för dålig kondition. Surt och salt godis är favoriterna. Jag har snöat in på verklighetsbaserade kriminalromaner och faktaböcker om kriminalitet. Jag har fler skor än vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0